تفریحات شبانه بدروم

دانستنی های سفر 14 مرداد ، 1403 5 دقیقه

بدروم نه‌تنها به خاطر جاذبه‌های تاریخی و سواحل خیره‌کننده‌اش معروف است، بلکه تفریحات شبانه پرشور و هیجان‌انگیزش نیز توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. تفریحات شبانه بدروم آن‌قدر متنوع هست که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای علاقه‌مندان به زندگی شبانه تبدیل کند. اگر دوست دارید در کلاب‌های پرهیجان تا سپیده‌دم برقصید یا به بار بروید و از یک نوشیدنی‌ بی‌نظیر لذت ببرید و حتی اگر دوست دارید در ساحل و زیر آسمان پرستاره قدم بزنید؛ بدروم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. در این مقاله قصد داریم تفریحات شبانه بدروم از بهترین سواحل گرفته تا بهترین کلاب‌ها را به شما معرفی کنیم.

تفریحات شبانه بدروم در سواحل

در پاسخ به سوال بدروم کجاست معمولا این جواب را می‌شنوید که یک شهر ساحلی است. بنابراین، یکی از جاذبه‌های بدروم به‌خصوص برای کسانی که در جست‌وجوی آرامش هستند، سواحل زیبا و آرام آن است. بدروم در واقع یک شبه‌جزیره است که بخش زیادی از آن توسط دریای اژه محصور شده است. به همین دلیل پر از سواحل چشم‌نواز، زیبا و جذاب است. از این رو یکی از بهترین تفریحات بدروم که حتماً باید آن را تجربه کنید، پیاده‌روی و استراحت در سواحل آن است.

اگر به ساحل‌گردی علاقه دارید، خبر خوب این است که در حوالی این سواحل هتل‌های لوکس و بی‌نظیری وجود دارد که اتفاقاً فاصله کمی هم با ساحل دارند. یکی دیگر از جذابیت‌های سواحل بدروم، در نظر گرفتن امکانات برای آن دسته از گردشگرانی است که به تفریحات پرشورتری مانند شب‌نشینی با دوستان و خانواده علاقه دارند.

در ادامه، چند مورد از بهترین و جذاب‌ترین سواحل شهر بدروم را که برای کلاب‌گردی مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد که تجربه‌ شبی بی‌نظیر را به شما ارزانی می‌کنند.

نمایی از یک ساحل زیبا در بدروم در شب

نمای شبانه از یک ساحل زیبا در بدروم

کلاب ساحلی هتل ادیشن بدروم؛ زیباترین کلاب  و ساحل بدروم

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مناطق ساحلی بدروم، کلاب ساحلی هتل ادیشن بدروم است که در خلیج یالیکاواک یعنی یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی بدروم قرار دارد. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد. در این ساحل اختصاصی می‌توانید از دیدن مناظر خیره‌کننده دریای اژه لذت ببرید، حمام آفتاب بگیرد و یا حتی در آب‌های زلال آن شنا کنید.

بیچ کلاب امکانات و خدمات بی‌نظیری دارد که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و به همین دلیل از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای تفریحات شبانه بدروم انتخاب کنید. ازجمله این امکانات، رستوران و بار ساحلی است که لذت خوردن یک غذای خوشمزه را در کنار دریا دوچندان می‌کند. بیچ کلاب برای تجربه یک شب پرهیجان چیزی کم ندارد از اجرای برنامه‌های تفریحی مختلف گرفته تا موسیقی زنده، همه‌چیز برای بالا بردن آدرنالین شما فراهم است.

بیچ کلاب برای شمایی که دنبال آرامش هستید هم برنامه دارد. بهترین کاری که می‌توانید برای خود انجام دهید، استفاده از خدمات اسپای ساحلی است. در نهایت اگر به ماجراجویی علاقه دارید، حتماً ورزش‌های آبی مختلف مانند جت اسکی و پاراسیلینگ را امتحان کنید.

تصویری از کلاب ساحلی هتل ادیشن بدروم

تصویری از کلاب ساحلی هتل ادیشن بدروم

دهکده ساحلی زوما؛ متنوع‌ترین دهکده برای تفریحات شبانه بدروم

زوما یکی از زیباترین و لوکس‌ترین سواحل بدروم است که در واقع یک دهکده تفریحی ساحلی به‌حساب می‌آید. زوما به دلیل امکانات بی‌نظیری که دارد، انتخاب بسیاری از گردشگران برای تفریحات شبانه بدروم است. این دهکده با داشتن کافه‌ها و رستوران‌های شیک، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید از خوردن یک شام خوشمزه در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید.

یکی از نکات جالب‌توجه درباره این دهکده تفریحی این است که آرامش و هیجان را در کنار هم می‌توانید تجربه کنید. یکی از قسمت‌های جذاب آن «خانه بدروم» است که برنامه‌هایی در جهت سلامتی، زندگی سالم و ریلکسیشن اجرا می‌کند. اگر به دنبال تجدید روحی و جسمی در دل طبیعت هستید، این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر تمایلی به شرکت در این برنامه‌ها نداشتید، می‌توانید به‌تنهایی در کنار ساحل قدم بزنید و یا یوگا کنید.

ساحلی با شن‌های مرواریدی و دریای مخملی همراه با موسیقی و نسیم خنک دریا؛ همه آنچه برای لذت بردن نیاز دارید را می‌توانید در زوما پیدا کنید. اگر جزو افرادی هستید که تفریحات شبانه پرهیجان را دوست دارید، شب‌های بی‌نظیر زوما را از دست ندهید. در این دهکده هر شب می‌توانید از موسیقی زنده و برنامه‌های تفریحی جذاب لذت ببرید.

دهکده ساحلی زوما

نمایی زیبا از دهکده ساحلی زوما در بدروم

ساحل مور پلاژ؛ تفریحات شبانه اقتصادی بدروم

مور پلاژ یکی از ساحل‌های منحصربه‌فرد بدروم ترکیه است. این ساحل به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، کیفیت خدمات و مقرون‌به‌صرفه بودن بسیار محبوب است. مهم‌ترین وجه تمایز این ساحل با بسیاری از سواحل دیگر بدروم، رایگان و در دسترس بودن آن برای همه گردشگران است. ممکن است تصور کنید مور پلاژ به دلیل رایگان بودن، فضای آرامش‌بخشی ندارد اما این‌طور نیست. این ساحل همچنان آرام است و به همین دلیل مکانی عالی برای استراحت، قدم زدن شبانه و لذت بردن از مناظر زیبا به‌حساب می‌آید.

یکی از جذابیت‌های این ساحل شب‌های پرجنب‌وجوش آن است که با اجرای موسیقی زنده، فضایی شاد و پرانرژی را برای شما فراهم می‌کند. تصور کنید در عین حال که به موسیقی گوش می‌دهید و می‌رقصید، نسیم خنک دریا را هم روی پوست خود احساس می‌کنید.

اگر به امتحان کردن نوشیدنی‌های متفاوت علاقه دارید، بارهای ساحلی مور پلاژ را از دست ندهید. در این بارها انواع نوشیدنی‌های بین‌المللی تا محلی سرو می‌شود. به‌علاوه این بارها به دلیل اینکه در مجاورت ساحل هستند، مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از تفریحات شبانه بدروم به‌حساب می‌آیند.

از دیگر جاذبه‌های این ساحل می‌توان به صرف غذاهای کبابی در رستوران‌های ساحلی، اجرای برنامه‌های هنری مختلف و آتش‌بازی و جشن‌های ساحلی در مناسبت‌های خاص اشاره کرد.

کلاب ایندیگو بیچ؛ لوکس‌ترین کلاب برای تفریح در شب های بدروم

ایندیگو بیچ کلاب یکی از معروف‌و محبوب‌ترین کلاب‌ها برای علاقه‌مندان به تفریحات شبانه بدروم است. یکی از جذابیت‌های کلاب ایندیگو بیچ، موسیقی زنده شبانه همراه با نورپردازی عالی و سیستم صوتی باکیفیت است. اگر رقص و پایکوبی در یک کلاب ساحلی را دوست دارید، مطمئن باشید که ایندیگو بیچ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

 به‌علاوه ایندیگو بیچ یک ساحل خصوصی دارد که می‌توانید با قدم زدن یا استراحت کردن کنار آن به آرامشی که در جست‌وجوی آن هستید، دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های این کلاب ساحلی می‌توان به بارها و رستوران‌هایش اشاره کرد که منوی نسبتاً کاملی دارند؛ از غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی گرفته تا غذاها و نوشیدنی‌های محلی.

اگر خوش‌شانس باشید و در مناسبت‌های خاص به این کلاب بروید، می‌توانید از دیگر تفریحات شبانه آن مانند آتش‌بازی و جشن‌های ساحلی آن لذت ببرید.

تصویری از کلاب ایندیگو بیج بدروم

تصویری از کلاب لوکس ایندیگو بیچ در بدروم

بار و کلاب‌گردی؛ معروف‌ترین تفریحات شبانه بدروم

همان‌طور که گفتیم بدروم یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه به لحاظ تفریحات شبانه است. بدروم بارهای عالی و کلاب‌های پرهیجانی دارد که همین آن را به مقصدی عالی برای علاقه‌مندان به شب‌گردی و تفریحات شبانه تبدیل کرده است. در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مراکز تفریحات شبانه بدروم می‌پردازیم:

کلاب مندلین ساوند؛ پرطرفدارترین کلاب بدروم برای تفریحات شبانه

مندلین ساوند یکی از پرطرفدارترین کلاب‌هایی است که می‌توانید آن را در لیست تفریحات شبانه بدروم قرار دهید. این بار به خاطر فضای پرانرژی و اجرای موسیقی زنده در میان مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است. در مندلین ساوند می‌توانید از نوشیدنی‌های متنوعی مثل انواع کوکتل‌ها لذت ببرید. یکی از جذابیت‌های این بار، فضای باز آن است که یک تفریح شبانه در تابستان را کامل می‌کند. اگر به رقصیدن در یک فضای پرانرژی علاقه دارید، مندلین ساوند گزینه خوبی برای شما است.

نمایی از کلاب مندلین ساوند

نمایی از کلاب مندلین ساوند در بدروم

Cool Runnings Gumbet؛ دل‌ نشین‌ ترین بار بدروم برای تفریح

یکی از بهترین تفریحات شبانه بدروم را می‌توان وقت‌گذرانی در بار Cool Runnings Gumbet در منطقه گومبوت دانست. از آنجا که این بار توسط یک زن و شوهر اداره می‌شود، فضای آرام و لذت‌بخشی دارد. ازجمله امکانات این بار می‌توان به کارائوکه، تماشای مسابقات ورزشی و میز بیلیارد اشاره کرد. تقریباً هر چیزی در این بار از نوشیدنی‌های الکلی و ابجد گرفته تا آبمیوه‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

بار کول رانینگ در بدروم

بار Cool Runnings در بدروم

کلاب Memories & Horribles Karaoke Pub؛ دارنده بهترین سیستم صوتی

Memories & Horribles Karaoke Pub هم از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید آن را به لیست تفریحات شبانه بدروم اضافه کنید. این بار به خاطر سیستم صوتی عالی، کارائوکه و کوکتل‌های خوشمزه‌ای که سرو می‌کند، مشهور است. اگر می‌خواهید یک تفریح شبانه پرهیجان و جذاب را همراه با موسیقی زنده تجربه کنید، این بار یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

 بار Yok Deve؛ دارنده شیک‌ترین دکوراسیون داخلی

Yok Deve یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای تفریحات شبانه بدروم به آن فکر کنید. از مزیت‌های این بار قرار گرفتن آن در یکی از معروف‌ترین مناطق بدروم است که دسترسی خوبی هم دارد. این بار به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارد بین گردشگران و البته مردم محلی بسیار محبوب است. از جذابیت‌های این بار می‌توان به موسیقی زنده آن اشاره کرد. نوشیدنی‌های خوشمزه، دکوراسیون شیک و نورپردازی‌های جذاب؛ لذت یک تفریح شبانه را در این بار تکمیل می‌کنند.

وایت هاوس؛ کلابی جذاب برای تفریحات شبانه بدروم

اگر می‌خواهید یک کلاب‌گردی شبانه بی‌نظیر را تجربه کنید، به هیچ گزینه دیگری به‌جز کلاب وایت هاوس فکر نکنید. این کلاب به موسیقی‌های هیجان‌انگیز، نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای مثل انواع کوکتل‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای که در آن برگزار می‌شود، معروف است.

بار Katip Cocktail؛ تفریحات شبانه در متفاوت‌ترین بار بدروم 

یکی از متفاوت‌ترین تفریحات شبانه بدروم را قطعاً در بار Katip Cocktail تجربه خواهید کرد. این بار در یک ساختمان قدیمی با قدمت ۵۰۰ سال (دوران عثمانی) واقع شده است. این بار علاوه بر طراحی و فضای متفاوتی که دارد، پر از درختان لیمو است. یکی دیگر از تفاوت‌های این بار، این است که سگ‌ها و گربه‌ها به‌راحتی در آن رفت و آمد می‌کنند. این تفاوت‌ها آن را به یک بار پرطرفدار تبدیل کرده‌اند و به همین دلیل حضور در این بار فقط با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

بار katip cocktail در بدروم

بار katip cocktail؛ از متفاوت ترین بارهای شهر بدروم

بار و کلاب Kule Rock City؛ بهترین انتخاب برای طرفداران راک

Kule Rock City یکی از بارهای بدروم در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های آن یعنی «خیابان بار بدروم» است. این بار به‌ویژه در نزد علاقه‌مندان به موسیقی راک شناخته شده است. اگرچه در طول روز این بار یک فضای ارام و مناسب گپ زدن است اما هرچه به شب نزدیک می‌شویم، جو آن هیجان‌انگیزتر می‌شود.

 پس اگر به موسیقی زنده آن هم از نوع راک علاقه دارید، Kule Rock City را انتخاب کنید که طولانی‌ترین تفریحات شبانه بدروم را دارد. تفریحات شبانه  Kule Rock City تا طلوع آفتاب ادامه دارد.

تصویری از بار و کلاب Kule Rock City در بدروم

تصویری از بار و کلاب Kule Rock City در بدروم

بار آدامیک؛ تفریح شبانه در کنار بهترین نوشیدنی بدروم 

یکی دیگر از بارهای محبوب بدروم به‌خصوص برای علاقه‌مندان به موسیقی راک، بار آدامیک است. یکی از جذابیت‌های این بار این است که حین شنیدن موسیقی می‌توانید موزیک ویدیوی آن را هم از طریق نمایشگر مشاهده کنید. اگر به خوردن نوشیدنی‌های محلی علاقه دارید، ساتسوما را از دست ندهید. ساتسوما یکی از نوشیدنی‌های مخصوص بدروم است که طعم شگفت‌انگیزی دارد.

 بهترین تفریحات شبانه بدروم

 اگر فکر می‌کنید به‌جز در کنار ساحل قدم زدن و کلاب گردی، هیچ تفریح شبانه دیگری در بدروم وجود ندارد، باید بدانید که این پایان تفریحات شبانه بدروم نیست. در بدروم تفریحات زیاد دیگری نیز وجود دارد که قطعاً امکان لذت بردن را برای شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید، فراهم می‌کنند. برخی دیگر از تفریحات شبانه بدروم عبارت‌اند از:

  • بازدید از مراکز خرید: بسیاری از مراکز خرید و مغازه‌های بدروم به‌خصوص آن‌هایی که به مناطق ساحلی شهر نزدیک هستند تا پاسی از شب باز هستند. آثار تزئینی، صنایع‌دستی مانند صندل‌های سنتی، صدف‌های دریایی تزیینی، گلدان‌ها و کاسه‌های سفالی و مرمری؛ برخی از مواردی هستند که می‌توانید در این بازارهای شبانه تهیه کنید.
  • رفتن به کنسرت: اگر این امکان را داشتید که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید، از کنسرت‌هایی که خوانندگان ترک و ایرانی در این شهر برگزار می‌کنند، غافل نشوید.
  • خیابان بار بدروم: نام مستعار خیابان جمهوریت است که از میدان روبروی قلعه بدروم شروع می‌شود و در امتداد ساحل به سمت شرق ادامه می‌یابد. این خیابان پر از گزینه‌های مختلف برای داشتن یک تفریح شبانه هیجان‌انگیز است. تصور کنید شب‌گردی خود را با یک قهوه ترک شروع کنید و سپس یکی از بارهای ساحلی را انتخاب کنید و از نوشیدن کوکتل لذت ببرید. حتی می‌توانید شب‌گردی خود را هیجان‌انگیزتر کنید و تا پاسی از شب در کلاب‌ها برقصید و از موسیقی لذت ببرید. حتی می‌توانید در این منطقه قدم بزنید و از یک زندگی شبانه پرهیاهو لذت ببرید.

تجربه ‌ای متفاوت با تفریحات شبانه بدروم

اگرچه جذابیت‌های شبهای بدروم بی‌پایان است اما ما در این مقاله سعی کردیم، 12 مورد از بهترین تفریحات شهر بدروم ترکیه را به‌خصوص برای علاقه‌مندان به تفریحات شبانه معرفی کنیم. از سواحل زیبا و آرام گرفته تا کلاب‌های پرانرژی و بارهای متنوع، همه دلایلی هستند که بدروم را به مقصدی بی‌نظیر برای شب‌گردی و تفریحات شبانه تبدیل کرده‌اند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی در شب‌های تابستانی هستید، بدروم منتظر شماست تا شبی پرهیجان همراه با موسیقی زنده و نوشیدنی‌های خوشمزه را در تور بدروم تجربه کنید. از قدم زدن در سواحل آرام گرفته تا شرکت در جشن‌ها و کنسرت‌های شبانه، بدروم همه سلیقه‌ها را در نظر گرفته تا بتواند خاطره بی‌نظیری را در ذهن هر گردشگر به‌جا بگذارد.

سوالات متداول:

۱- بهترین مکان‌ها برای تجربه تفریحات شبانه در بدروم کجاها هستند؟

بدروم دارای مکان‌های بسیاری برای تفریحات شبانه است. باشگاه‌های شبانه مشهوری مانند «هالیکارنوس» و «کاتاماران» تجربه‌های بی‌نظیری از رقص و موسیقی زنده ارائه می‌دهند. همچنین، بارها و کافه‌های ساحلی با چشم‌اندازهای زیبا مکان‌هایی عالی برای گذراندن شب‌ها هستند.

۲- آیا تفریحات شبانه در بدروم برای خانواده‌ها مناسب است؟

بله، بدروم فعالیت‌های متنوعی برای خانواده‌ها در شب ارائه می‌دهد. بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها برنامه‌های موسیقی زنده و نمایش‌های سرگرم‌کننده دارند که برای تمام اعضای خانواده جذاب است. همچنین، بازارهای شبانه و نمایشگاه‌های محلی نیز گزینه‌های خوبی برای یک شب خانوادگی هستند.