رستوران 360 استانبول کجاست

جاذبه های گردشگری 27 آذر ، 1401 5 دقیقه

آیا تا به حال نام رستوران ۳۶۰ استانبول را شنیده‌اید و دلیل شهرت آن را می‌دانید؟ این رستوران در کدام منطقه قرار گرفته است و چه غذاهایی سرو می‌کند؟ رستوران ۳۶۰ در یکی از معروف‌ترین مناطق استانبول، یعنی خیابان استقلال واقع شده و طرفداران بسیاری دارد. از آنجا که استانبول یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است و سالانه تعداد قابل‌توجهی از ایرانیان آن را برای سفر انتخاب می‌کنند، تصمیم گرفتیم درباره رستوران 360 که یکی از مشهورترین رستوران‌های این شهر است، صحبت کنیم.

در ادامه این مقاله به کلیه سوال‌ها درباره رستوران ۳۶۰ پاسخ می‌دهیم. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از لوکس‌ترین و منحصربه‌فردترین رستوران‌های استانبول آشنا کنیم.

360 استانبول؛ رستورانی لوکس در نزدیکی میدان تکسیم

رستوران ۳۶۰ در طبقه نوزدهم ساختمان میسر، یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین ساختمان‌های استانبول قرار گرفته است. این رستوران کمتر از ۱۰ دقیقه با میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد؛ ازاین‌رو موقعیت جغرافیایی آن عالی و دسترسی به آن بسیار ساده است.

رستوران ۳۶۰ فقط یک رستوران نیست، بلکه به‌عنوان کافه و بار نیز از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید و ساعت‌ها از حضور داشتن در این مکان لذت ببرید.

این رستوران که در یکی از مهم‌ترین محله‌های استانبول قرار دارد، منظره‌ای پاناروما از خیابان استقلال تا پل بسفر را به مشتریان ارائه می‌دهد و به همین دلیل نام ۳۶۰ برای آن انتخاب شده است. دو جاذبه توریستی ناقوس سنت آنتوان و شاخ طلایی نیز از داخل این رستوران مشخص هستند و زیبایی چشم‌انداز رستوران ۳۶۰ را دوچندان می‌کنند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این رستوران، معماری و طراحی منحصربه‌فرد آن است. در دکوراسیون رستوران ۳۶۰ استانبول از متریال‌های خاصی همچون شیشه، جیوه، استیل و مخمل استفاده شده و این مکان را به یک رستوران رویایی با دکوراسیونی کم‌نظیر تبدیل کرده است.

البته رستوران ۳۶۰ فقط برای ظاهر لوکس و چشم‌انداز فوق‌العاده به شهرت نرسیده است. منوی این رستوران و کیفیت غذاهای آن نیز تاثیر به‌سزایی در محبوبیت ۳۶۰ بین مردم و گردشگران داشته است. با تور استانبول به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی سفر کنید و حتما بازدید از رستوران ۳۶۰ را در لیست خود قرار دهید. ترکیبی از غذاهای لذیذ و موسیقی زنده، خاطره خوشی را در ذهن شما حک خواهد کرد.

رستوران 360 استانبول در نزدیکی میدان تکسیم

رستوران 360 استانبول در نزدیکی میدان تکسیم

بهترین غذاهای بین‌المللی، در منوی رستوران 360 استانبول

انواع غذاهای سنتی ترکی، تایلندی و بین‌المللی در منوی رستوران ۳۶۰ موجود هستند؛ همچنین این رستوران غذاهای آناتولی مانند اردک و غاز را با روشی منحصربه‌فرد طبخ می‌کند و طرفداران بسیاری دارد. مرغ دودی طعم‌دار شده و میگو نیز از سایر غذاهای مشهور این رستوران هستند. نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع رستوران ۳۶۰ نیز چیزی نیست که بتوانید از آن صرف نظر کنید.

چشم‌انداز تماشایی و منوی غذایی خاص این رستوران، آن را به یکی از بهترین و مشهورترین رستوران‌های استانبول تبدیل کرده است. اگر قصد دارید در سفر با تور استانبول نوروز 1403 در  رستوران ۳۶۰ غذا میل کنید، حتما برای رزرو با رستوران تماس بگیرید. این مکان در کلیه روزهای سال و به‌ویژه در فصل بهار بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد است.

بهترین غذاهای بین المللی در رستوران 360 استانبول

بهترین غذاهای بین المللی در رستوران 360 استانبول

آشنایی با امکانات رستوران 360 استانبول

رستوران ۳۶۰ فقط یک رستوران نیست، بلکه به‌عنوان کافی‌شاپ و کلاب نیز از آن یاد می‌شود. شما می‌توانید ساعت‌ها در این مکان جذاب باشید و گذر زمان را اصلا احساس نکنید. غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه در کنار موسیقی زنده، توجه کلیه مهمان‌ها را به خود جلب می‌کند. با هر سلیقه و روحیه‌ای که باشید، در نهایت با رضایت کامل این رستوران را ترک خواهید کرد.

هزینه ورود به رستوران 360 استانبول چقدر است؟

ورود به رستوران ۳۶۰ برای عموم مردم محلی و گردشگران آزاد است. در اصل این مکان به یکی از پاتوق‌های محبوب افراد مشهور نیز تبدیل شده است. برای اطلاع دقیق از هزینه ورودی باید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

هزینه ورود به رستوران 360 استانبول

هزینه ورود به رستوران 360 استانبول

ساعت کاری کافه و رستوران 360؛ پذیرایی از مشتریان از ظهر تا بامداد

کافه و رستوران ۳۶۰ استانبول همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد و در روزهای جمعه و شنبه تا ۴ بامداد پذیرای مشتریان است. اگر به گردش شبانه علاقه‌مند هستید، حتما این رستوران را در شب نیز امتحان کنید.

برای رزرو انواع تور ارزان ترکیه مانند تور استانبول، تور آنتالیا، تور مارماریس و سایر شهرهای جذاب و دیدنی ترکیه همین حالا از طریق سایت اقدام کنید. با شرکت در تورهای برسام سیر، لحظاتی شیرین و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

سفری به یادماندنی به استانبول، با تورهای برسام سیر آریا

در این مقاله به سوال "رستوران ۳۶۰ استانبول کجاست و چه غذاهایی سرو می کند؟" پاسخ دادیم و شما را با این کافه رستوران زیبا با غذاهای لذیذ و چشم‌اندازی منحصربه‌فرد آشنا کردیم. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، حتما به رستوران ۳۶۰ نیز مراجعه کنید. امتحان غذاهای لذیذ و خوشمزه در مشهورترین رستوران‌های هر شهر، بخشی از جذابیت سفر هستند و مسافرت را برای شما به‌یادماندنی‌تر می‌کنند.

آژانس مسافرتی برسام سیر آریا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه سفر و عرضه خدمات گردشگری، همواره در تلاش است تا برگزاری تورهای متنوع و باکیفیت بالا، بهترین و شیرین‌ترین لحظات را برای مشتریان عزیز خود رقم بزند. تور استانبول، تور آنتالیا، تور سریلانکا و انواع تورهای مسافرتی به اقصی نقاط دنیا، با قیمت مناسب و خدمات عالی در همین سایت در دسترس هستند. شما عزیزان فقط با چند کلیک می‌توانید یک سفر رویایی برای خود تدارک ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مجموعه برسام سیر در ارتباط باشید.