رستوران نصرت استانبول را بشناسید

جاذبه های گردشگری 27 آذر ، 1401 5 دقیقه

آیا تا به حال نام رستوران نصرت (Nusr-et) استانبول را شنیده‌اید؟ یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ترکیه که در سراسر این کشور شعبه دارد و شهرت آن به خارج از مرزهای ترکیه نیز نفوذ کرده است. چه کسی مالک این رستوران است و دلیل شهرت آن چیست؟

از آنجا که ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی است و سالانه تعداد قابل‌توجهی از ایرانیان به‌ویژه در تعطیلات نوروز به این کشور سفر می‌کنند، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با رستوران نصرت بیشتر آشنا کنیم. در ادامه با صاحب رستوران، دلیل شهرت او، منوی رستوران و شعبه‌های آن در ترکیه و سایر کشورها آشنا خواهید شد. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، رستوران نصرت استانبول را در سفر به استانبول از دست ندهید.

چه کسی صاحب رستوران‌های نصرت است؟

نصرت گوکچه، سرآشپز جوان اهل ترکیه، در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه از رستوران‌ و خانه استیک نصرت را در استانبول راه‌اندازی کرد. او پیش از این سابقه ۱۰ سال کار در استیک فروشی‌های مختلف داشت و در سال ۲۰۰۹ برای افزایش دانش خود درباره گوشت به آرژانتین رفت.

در همان روزهای ابتدایی تاسیس رستوران، فریت ساهنک، یکی از تاجران به‌نام ترکیه، تصمیم به سرمایه‌گذاری در رستوران نصرت گرفت و به او کمک کرد تا چندین شعبه در کشورهای دیگر نیز دایر کند. در تور استانبول نوروز 1404 لذت امتحان استیک‌های این رستوران را از خود دریغ نکنید.

در حال حاضر خانه استیک نصرت به یکی از مشهورترین رستوران‌ها در ترکیه تبدیل شده و آوازه آن به سایر کشورهای دنیا نیز رسیده است. دلیل این شهرت چیست؟ با ما همراه باشید تا در بخش بعدی به این سوال پاسخ دهیم.

صاحب رستوران‌های نصرت

صاحب رستوران‌های نصرت

تاثیر فضای مجازی در شهرت رستوران نصرت استانبول

حتما تا حالا متوجه شده‌اید که درباره چه کسی صحبت می‌کنیم. نصرت گوکچه معروف به "سالت بی"، همان سرآشپزی است که بارها او را در اینستاگرام دیده‌اید. حرکات عجیب‌و‌غریب دست او هنگام پاشیدن نمک روی گوشت، در چند سال اخیر سروصداهای بسیاری در فضای مجازی به پا کرد و در شهرت رستوران نصرت تاثیر چشمگیری داشت.

البته رستوران و خانه استیک نصرت فقط به این دلیل به شهرت جهانی نرسیده است و کیفیت مواد اولیه، طعم و مزه‌های مختلف و روش پخت منحصربه‌فرد استیک‌ها، دلیل اصلی محبوبیت این رستوران‌های زنجیره‌ای در تور استانبول است. بسیاری از افراد رستوران نصرت را پایتخت استیک می‌نامند؛ زیرا کیفیت غذاهای آن در دنیا کم‌نظیر است.

بسیاری از افراد مشهور مانند دیوید بکهام، مسی، مارادونا، لئوناردو دیکاپریو و برونو مارس نیز طعم استیک‌های نصرت را چشیده‌اند.

تاثیر فضای مجازی در شهرت رستوران نصرت استانبول

تاثیر فضای مجازی در شهرت رستوران نصرت استانبول

شعبه‌های رستوران نصرت؛ از ترکیه تا لندن

رستوران نصرت شعبه‌های متعددی در ترکیه و ۸ کشور دنیا دارد. اگر به استیک و غذاهای گوشتی علاقه‌مند هستید، رستوران نصرت استانبول را در سفر نوروزی به استانبول از دست ندهید. در ادامه با شعبه‌های مختلف این رستوران در شهرهای ترکیه و سایر کشورها آشنا خواهید شد.

  • رستوران نصرت در اتیلر استانبول
  • رستوران نصرت در دی هتل ماریس در مارماریس
  • نصرت برگر در محله ببک استانبول
  • نصرت آنکارا در محله قاضی عثمان پاشا
  • رستوران نصرت در پالمارینا بدروم
  • رستوران نصرت شعبه نیشان تاشی استانبول
  • رستوران نصرت شعبه ایستینیه پارک استانبول
  • رستوران نصرت شعبه دبی واقع در ساحل جمیرا
  • رستوران نصرت شعبه دوحه
  • رستوران نصرت شعبه نیویورک
  • رستوران نصرت شعبه میامی
  • رستوران نصرت شعبه لندن

رستوران نصرت شعبه‌های متعددی در محله‌های مختلف ترکیه و سایر کشورهای دنیا دارد. جالب اینجاست که نصرت گوکچه همچنان به عنوان سرآشپز در اغلب رستوران‌های خود حاضر می‌شود و برای مشتریان غذا می‌پزد.

اگر با تور ازمیر به ترکیه سفر کرده‌اید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه رستوران نصرت به ازمیر را انتخاب کنید و از غذاهای آن لذت ببرید.


شعبه‌های رستوران نصرت در نقاط مختلف دنیا

شعبه‌های رستوران نصرت در نقاط مختلف دنیا

استیک با روکش طلا در منوی رستوران نصرت

انواع استیک با طعم‌ها و مزه‌های مختلف در منوی رستوران نصرت پیدا می‌شوند؛ همچنین ماهی، مرغ کبابی و سوشی نیز از غذاهای لذیذ این رستوران محسوب می‌شوند.

منوی رستوران نصرت فقط به استیک و غذاهای گوشتی محدود نمی‌شود. اگر گیاه‌خوار هستید نیز می‌توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید. انواع سالادهای عثمانی و سالاد فصل با مواد تازه و خوشمزه مانند کشمش، گردو، پنیر بز، وینگرت انار، جعفری، پیاز و گوجه برای مشتریان سرو می‌شوند.

مشهورترین غذای این رستوران، استیک طلایی است که وزن آن به ۴۰۰ گرم می‌رسد و دور آن را با ورق طلا می‌پوشانند. اگر به‌دنبال غذایی سنگین‌تر هستید نیز می‌توانید استیک عثمانی را سفارش دهید. در این غذا حدود یک کیلوگرم گوشت استفاده شده است؛ البته خوردن این مقدار گوشت در یک وعده غذایی کار هر کسی نیست و این غذا برای حدود سه تا چهار نفر مناسب است.

قیمت‌ منوی رستوران‌های نصرت کمی بیشتر از سایر رستوران‌ها است؛ اما کیفیت و طعم غذای آن ارزش امتحان را دارد.چ

استیک با روکش طلا در رستوران نصرت

استیک با روکش طلا در رستوران نصرت

لذت غذا خوردن در رستوران نصرت، با خرید تور استانبول از برسام سیر

در این مقاله رستوران و خانه استیک نصرت ترکیه را به‌طورکامل به شما عزیزان معرفی کردیم. حتما می‌دانید که بخشی از لذت سفر به امتحان کردن غذا در رستوران‌های مشهور هر شهر و کشور است. اگر برای گذراندن تعطیلات کشور ترکیه را انتخاب کردید، رستوران نصرت استانبول را در سفر نوروزی به استانبول از دست ندهید. استیک‌های لذیذ این رستوران نه فقط در ترکیه بلکه در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.

با خرید آنلاین تور استانبول از آژانس مسافرتی برسام سیر، سفری خوش و فراموش نشدنی را با ما تجربه کنید. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در این مجموعه تماس بگیرید.